[MataroSensefils] Fwd: Acció "Cap Estudiant Sense Internet" - Mataró Sense Fils (MSF)

ivan ivan a rusc.net
diu abr 19 10:05:33 CEST 2020

Missatge de Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> del dia dv., 17
d’abr. 2020 a les 11:34:

> Ja estan modificats!
> S'havien modificat la darrera vegada però al anar passar-nos l'arxiu en
> algún moment es devia creuar.
>
> Els links haurien de serguir essent els mateixos.
> SAX!

ok.
moltes gràcies!!!
està penjat en algun lloc?
on puc agafar l'última versió corregida?