[MataroSensefils] CAP ESTUDIANT SENSE INTERNET - Estat de tasques i demés

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij abr 16 21:33:46 CEST 2020

Bona nit,

Actualment, hem abordat i realitzat (i no en aquest ordre precisament):
- Document propostes
- Web
- Nota de Premsa
- Notícia a la web
- Compte Instagram
- Compte LinkedIn
- Recuperar compte twitter, està en procés
- Incorporar gràfiques a la web, amb server motoma
- Afegir idiomes a la web
- Comptar amb el suport d'entitats i empreses
- Posar en marxa el controlador UNIFI
- Posar en marxa el servidor RADIUS
- Iniciar la difusió

Tasques a fer a partir de demà:
- Testejar funcionament dels servidors i dispositius en el temps
- Revisar la web en quan a text i formats
- Afegir al document les modificacions que hi puguin haver, les gràfiques de l'Aureli, etc...
- Traduir el document de propostes
- Generar el document de HowTo dels HotSpot
- Generar el document tipus a posar a la comunitat de veïns
- Fer difusió de la Nota de premsa i XXSS
- Muntar el HotSpot exterior de Confraria Sant Elm

- Mapa amb ubicació de HotSpots, i possibilitat de caçar demanda?????

Si em deixo quelcom feu-m'ho saber i ho afegim!!!

SAX!
PD: Aneu pensant què us bé de gust fer!!!jejjjeejej

Xevi P.