[MataroSensefils] Esborrany propostes Ajuntaments

Aureli aureli.gomez a gmail.com
dim abr 14 16:53:18 CEST 2020

He intentat assimilar els titols del teu grafic de cares boniques... si
usplau feel free to change it

[image: image.png]

*Impacte desplegament* (gràfic de valors relatius): la mida de la bombolla
mostra quina cobertura de la demanda es pot assolir. I ho situa en les
coordenades de temps per al desplegament i el preu/cost d'aquest.