[MataroSensefils] Esborrany propostes Ajuntaments

diu abr 12 16:28:54 CEST 2020

Xevi,
Sobre el teu document he modificat alguna preposició que sobrava i alguna
falta menor. També he modificat l'error que ha trobat l'Ivan que deia
interior quan era exterior.

en format Libre Office
https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/PPc43CHMGbkrkGC

en format PDF
https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/TmGZ6KYb5p5TBke

Jordi

Missatge de Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> del dia dg., 12
d’abr. 2020 a les 12:49: