[MataroSensefils] Esborrany propostes Ajuntaments

ivan ivan a rusc.net
diu abr 12 16:10:12 CEST 2020

cadascú, entén el consens d'una manera.
jo i crec que algú altre. vam dir que si algú vol obrir el wifi, es ven
lliure de fer-ho.
però jo no vaig està d'acord, en que MSF recomani en un document obrir els
WIFIs.
si ho voleu fer. cap problema. pero aixo no es consens.

com a tècnics, no podem fer un document, recomanant obrir el WIFIs

Missatge de Aureli <aureli.gomez a gmail.com> del dia dg., 12 d’abr. 2020 a
les 15:01: