[MataroSensefils] Enllaç CanTiril-BCN caigut

DataLab datalab.es a gmail.com
div abr 10 11:36:07 CEST 2020

Hola!

Com estava previst, en Víctor i en Pere han pujat a Can Tiril i han pogut
reiniciar el trasto del enllaç amb BCN.

Ja torna està operatiu aquest enllaç i donem per tancada la incidència.

Moltes gràcies!

Ramon - DataLab

El 10/04/20 a les 01:14, ivan ha escrit: