[MataroSensefils] Esborrany propostes Ajuntaments

Enric enric a musaik.net
div abr 10 01:26:55 CEST 2020

Salut,

molt bona feina Jordi.
Molt ben detallades les propostes del compartir internet.
El que m'ha sorprès són els preus, jo no hi entenc tant, però creia que
es podrien trobar routers més econòmics per poder distribuir-ne força.
La proposta de Can Morros també m'agrada molt.
Merci.

Per cert, aprofito per agrair a en Ramon de Datalab, l'intent de
coordinació entre totes les parts de la xarxa del Maresme, que sembla
prou complicat. Merci.

El 9/4/20 a les 19:25, Jordi Clopes Esteban ha escrit: