[MataroSensefils] Enllaç CanTiril-BCN caigut

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dij abr 9 12:57:12 CEST 2020

   -    ¿la intervenció del dia 06/04/2020 a anTiril es va fer?
   -   si no es va fer, hi ha nova data d'intervenció?
   -   ¿aquest ,ja no es el canal per parlar d'aquesta intervenció?
   -   si no es el canal, quin és

Missatge de Data Lab <datalab.es a gmail.com> del dia dj., 9 d’abr. 2020 a
les 12:34:

> Si que és el canal,

ok.

> potser no és el més àgil...

àgil, es bastant, no s'utilitza.

> Que et sembla?

jo no soc, qui ha de decidir quin es el canal.
però com veig que no arriba cap missatge de les intervencions.
i no he vis cap missatge d'en Jordi Sauleda ni d'en Víctor.
he donat per suposat, que aquest no era el canal.