[MataroSensefils] Assemblea virtual demà dimarts 17:00 a Jitsi (era: CapInfantSenseWifi)

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dim abr 7 12:59:49 CEST 2020

Bon dia,

s'ha posat en contacte amb mi el Regidor de Ciutat Intel·ligent de l'Ajuntament de Mataró per tal de poder veure com es pot abordar aquesta problemàtica i com podem ajudar des de MSF.
M'ha comentat que a Mataró hi ha varis casos de famílies amb estudiants sense internet a casa i en situació de risc. Li he comentat que necessitem saber alguns números i casuístiques per veure quines opcions se'ns acudeixen i com podem ajudar.

Ens posaran en contacte amb el cap d'informàtica que porta aquest tema a l'ajuntament de Mataró per veure des del departaments tècnics què poden fer també.

No hem concretat res, evidentment, però si que m'ha dit que la generalitat ha traslladat el tema a l'ajuntament i que estan oberts a propostes per veure com podem col·laborar.

Veig que cadascú té contactes per la seva banda, que està molt bé, però hauriem de fer-ho de forma coordinada i que algú centralitzi i comuniqui tot plegat. Enric?
Comentem a la reunió.

Jordi, la proposta que envies és xula a nivell tècnic! De fet és exactament el que deia, i no em sembla desorbitada la proposta que fan, a nivell econòmic, alhora que una part del servei ja comenten que el farien a fons perdut. Ara haurem de veure quines opcions més proposem i fins on estarà disposat a participar l'ajuntament. A priori, crec que estaran oberts a tot, ja que els hi ha caigut el marrón de cop i no saben com resoldre'l.

Comentem!

Fins ara!

SAX!
Xevi