[MataroSensefils] Assemblea virtual demà dimarts 17:00 a Jitsi (era: CapInfantSenseWifi)

Mkt mkt a lugoca.com
dll abr 6 23:01:14 CEST 2020

Jo estic pel que necessiteu capinfantsensewifi demà miro de connectar.

A Llavaneres s'està estudiant la manera facilitar 30 portàtils i 30 connexions.

---- Jordi Clopes Esteban escribió ----