[MataroSensefils] CapInfantSenseWifi

ivan ivan a rusc.net
dis abr 4 23:54:55 CEST 2020

no entenc aquest correu.

compartir el wifi dels nostres routers domèstics, no ho veig com una opció.
per molts motius. seguretat, ampla de banda compartit entre tots els
dispositius connectats, mala qualitat de la senyal per sortir de la casa,
parets, persianes d'alumini, forjats entre plantes, etc. com vigilaras que
no es connecti qualsevol i faci descarregues p2p o streaming?

compartir wifi amb dispositius com l'Unifi, no està malament, però
continuem tenint el problema,  mala qualitat de la senyal per sortir de la
casa, parets, persianes d'alumini, forjats entre plantes, etc. el preu de
la UNIFI, i que continua sent una connexió wifi creuant parets.

amb diferència. jo passaria cable de xarxa i un router de baix cost a la
casa de CapInfantSenseWifi

veig molt més viable com a comentat l'Esteve, parlar amb les escoles i amb
les persones que poden necessitar-ho.
i valorar quines opcions sels pot oferir.

 - hi ha l'opció de connectar-se a guifi
     - amb un operador comercial (que ofereix serveix i manteniment) (té un
cost mensual)
     - amb proxy (jo no ho veig)
     - amb VPN a una sortida a internet dins la xarxa.
     - amb l'EXO <https://exo.cat/>

també tenim comunitats de veïns amb una o dugues connexions a internet
compartides. passant cable de xarxa des del switch comunitari fins a la
casa de cada veí.

però això es per quelcom momentani?
o es a llarg plaç?

Missatge de Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> del dia ds., 4 d’abr.
2020 a les 22:16: