[MataroSensefils] CapInfantSenseWifi

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dis abr 4 20:23:46 CEST 2020

Jo també de moment obriré un SSID CapInfantSenseWifi.

He contactat amb l'escola dels meus nanos per comentar-los que podem
ajudar a fer les families que no necessitin.
Crec que lo primer és saber quanta gent ho necessita i on son, i després
buscar la millor solució. Tampoc té que ser la mateixa per tothom, hi
haurà casos que serà suficient contactar amb algun veí i si cal
ajudar-lo a crear aquest SSID al seu router, en altres potser caldrà fer
algun tipus de desplegament i caldran més mitjans.

El 4/4/20 a les 18:56, Xevi Palacios ha escrit: