[MataroSensefils] Connexió

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dll set 16 08:21:55 CEST 2019

Ara m'ho miraré

Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.
Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.
Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de
2018, us informem que les dades de caràcter personal que puguin constar en
aquest document, seran incorporades a un fitxer responsabilitat de GurbTec
Telecom S.L., la finalitat del qual serà dur a terme les gestions derivades
de la relació comercial establerta. Les dades seran tractades de manera
confidencial i respectant les normes estipulades a l’anomenada LOPD. Podreu
exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al
tractament de les dades dirigint-vos per escrit a: GurbTec Telecom, S.L.
Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona

El dl., 16 de set. 2019, 8:13, Eva i <perarriera a hotmail.com> va escriure: