[MataroSensefils] Canvis en el DNS del sensefils

Ivan Bladé iblade a goufone.com
diu oct 6 23:10:36 CEST 2019

Bona nit.

Si ningú diu el contrari, tanco aquesta incidència.

En cas que no funcionin els DNS que vau modificar, dieu quins dominis son i
quina IP es la correcta, i ho revisaré.

Missatge de Ivan Bladé <iblade a goufone.com> del dia dv., 4 d’oct. 2019 a
les 9:17:

-