[MataroSensefils] Venda antenes

Andreu Bassols Alcón andreu.bassols a gmail.com
diu mar 31 19:06:20 CEST 2019

Hola,

Disculpeu l'entromissió, però abans de posar-ho a Wallapop he pensat que
algú de vosaltres li donaria un ús millor i ferm "comer¢" de proximitat.

Com ja dono per perdut el tema guifi a la meva ubicació definitivament he
decidit desfer-me de les antenes que tenia per casa.

La Omnitik i la Nanobridge van estar funcionant com a molt dos anys, la
resta de temps en una caixa desats. Increiblement, el color groguinós l'han
agafat a posteriori dintre la caixa i no a l'exterior....

Com estic desconnectat de preus actuals.. poso quelcom orientatiu i qui li
interessi em faci ofertes justes. Estan a Sant Iscle de Vallalta però
podria portar-les a Mataró, per exemple.

* 2 antenes UBNT MAXSTATION. En realitat són una espècie de CPE i a dintre
du una Whispstation M5 i una antena sectorial de 19 o 20dbi. PREU: una
18eur o 30eur les dues

* 1 UBNT Nanobridge M5 (la de 22): 45 eur

* 1 Omnitik U-5HnD: 50 eur

Salutacions!

--
Andreu Bassols i Alcón