[MataroSensefils] Caiguda antena proxy

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim jul 23 10:14:44 CEST 2019

Bon dia.

Jo sóc matsantbru4 i em connecto amb matalamos per buscar la porta a internet.

He estat buscant el paràmetre a modificar però no ho he trobat. Jo fins ara no modificava res de dns/ip a ordinador per accedir a internet. Tenia el foxyproxy instal·lat i prou.

He entrat a la meva mikrotik per veure si ho havia de canviar allà però tampoc trobo el IP que heu especificat que haig de canviar,  crec que en tinc d'altres jo. S'hi assemblen però cap és el que heu especificat.

Em podríeu ajudar?

Haig de canviar jo quelcom de la mikrotik meva? Han de modificar paràmetres a matalamos perquè a mi em torni a funcionar?

Ja em direu alguna cosa. Jo tinc accés a guifi.net, a la sopa sense proxy etc. però quan intento entrar a internet no funciona.

Moltes gràcies. Deixo la antena connectada per si s'hi ha de fer quelcom.
Merci

Obtén l'Outlook per a l'Android<https://aka.ms/ghei36>

________________________________
From: llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net-bounces a llistes.anem.be> on behalf of Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
Sent: Monday, July 22, 2019 6:05:32 PM
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <llista a matarosensefils.net>
Subject: [MataroSensefils] Caiguda antena proxy

Bona tarda,
L'antena per la qual accediu alguns usuaris del proxy s'ha fet malbé. Era una Nanostation5 o sigui que està ben amortitzada. Podeu anar a la configuració del proxy al vostre navegador a Internet i modificar la IP 10.139.66.98 (antena trencada) per 10.92.135.200 (fibra Guifi)
Qualsevol dubte ho comenteu per aquí i miro d'ajudar-vos a fer el canvi.
Salut!