[MataroSensefils] Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatSopaDePedres is DOWN **

Enric enric a musaik.net
dij des 5 21:45:08 CET 2019

Salut,

Més que la sopa, era la Nanostation que havia caigut i estava del revés. Fins fa poca estona no l'he pogut anar a rescatar i estava apagada i plena d'aigua.
M'esperaré que s'assequi, però la probabilitat de que s'hagi mort és molt alta.
Si algú té algun router extern que no faci servir o que vulgui fer donació per la sopa ...

El 4 de desembre de 2019 21.18.18 CET, "Ivan Bladé" <iblade a goufone.com> ha escrit: