[MataroSensefils] Canvi d'ubicació del Servidor de Correu

Enric enric a musaik.net
dll ago 26 14:15:27 CEST 2019

Salut,

jo també reenvio el correu.

El domini llistes.anem.be està funcionant des de fa dos dies amb certificat.
M'estranya molt que aquest matí no funcionés.

Segueix fallant?
Qualsevol problema, aviseu.

Vinga,

El 15/8/19 a les 17:13, Enric ha escrit: