[MataroSensefils] Proxy o quelcom ha caigut?

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll abr 8 20:51:24 CEST 2019

Bona nit.

Sóc el matsantbru4. Aquest migdia estava connectat i tot funcionava, però ara al vespre no entro enlloc, ni a guifi sense proxy ni a la porta federada.

La meva microtik funciona perquè hi puc entrar.

Està fallant quelcom de la xarxa?  Matalamos està ok? I la porta federada i el proxy?

Jo no hi entenc gaire, no sóc informàtic. Si hi ha algú amb el mateix problema o sabeu descobrir-lo i arreglar-lo, us ho agrairé.

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Obtén l'Outlook per a l'Android<https://aka.ms/ghei36>