[MataroSensefils] Venda antenes

Andreu Bassols Alcón andreu.bassols a gmail.com
dll abr 1 22:13:26 CEST 2019

Hola Xavi,

L'ubicació d'on visc ara (Sant Iscle de Vallalta) és molt dolenta, he fet
diversos intents fracassats d'enlla¢ar (Can Tiril de Sant Pol, Arenys de
Munt). El tema operadores que operen dintre de guifi també hi vaig
contactar i suposo que no els surt a compte una població tant petita. I
tampoc sóc persona de contactes per trobar ubicacions estratègiques per
montar-hi SN.

Hi ha la torreta de reemissors municipal, però posar-me en aquests fregats
legals jo tot sol tampoc ho veig.

Salut!!

Missatge de Xavi Poza Sureda <xavi.poza a ticae.com> del dia dl., 1 d’abr.
2019 a les 9:48: