[MataroSensefils] Problemes connexió/proxy

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic set 26 23:16:06 CEST 2018

A vosaltres per tota aquesta feinada i xarxa que us heu currat i curreu... i que els no informàtics gaudim.

Merci

Obtén l'Outlook per a l'Android<https://aka.ms/ghei36>

________________________________
From: llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net-bounces a llistes.anem.be> on behalf of Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
Sent: Wednesday, September 26, 2018 11:13:55 PM
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Subject: Re: [MataroSensefils] Problemes connexió/proxy

Hola Jordi,

Sembla que el proxy va quedar malmes pels talls de corrent d'aquest dies. Estic mirant de solucionar-ho.
Gràcies per l'avís pq no me n'havia adonat!
Jordi

Missatge de Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com<mailto:jcvpolaco a msn.com>> del dia dc., 26 de set. 2018 a les 22:02:
Hola... bona nit.
Sóc en jordi... el Matsantbru4.

Sabeu si hi ha algun problema amb les connexions o amb el proxy?

Crec que amb la ventada d'ahir no tinc connexió. Em surt un missatge d'error de proxy.

Sóc l'únic?  Algú pot fer comprovacions... pings... o no se que feu quan passen aquestes coses i ho arregleu... és que no sóc informàtic ... i no tinc NPI.