[MataroSensefils] Accès al supernode de TecnoCampus

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dim set 25 19:55:05 CEST 2018

Si jo.

Vaig deshabilitar l'usuari. Vaig troba que hi entraven des de ip que no
eren de Mataró.

Crec que ho vaig comentar en petit comitè.

El dt., 25 set. 2018, 19:06, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
va escriure: