[MataroSensefils] Fwd: Servidor Sentilo de proves operatiu

diu maig 20 08:36:11 CEST 2018

Hola Xevi!

M'encanta que t'hagis animat! i amb la teva experiència facilitarà moltes
coses :-)

No se si ja estàs inscrit a la llista de correu per coordinar aquest tema
https://llistes.anem.be/listinfo/thingsnetwork_canfugarolas.org
Millor parlar per allà sobre aquest tema. Ho he enviat aquí per animar a
qui vulgui participar a per si algú coneix a algú amb ganes.

Seguim!

Jordi

El dia 20 de maig de 2018 a les 1:21, Xevi Palacios <
xevi_palacios a hotmail.com> ha escrit: