[MataroSensefils] Fwd: [guifi-users] Alerta infecció Mikrotik

Enric enric a musaik.net
dis mar 10 23:35:47 CET 2018

Salut,

és perillós dir "tot està controlat" en informàtica. Cal ser curós amb
el tema seguretat informàtica.

Entenc que et refereixes als routers que tu tens accés, no pas tots els
que hi ha a Mataró. Perquè n'hi ha molts de particulars amb versions
antigues.

Jo no hi entenc, però veient els comentaris que feien els altres a
llistes on estic, he trobat important enviar-ho a aquesta llista perquè
tothom en fos conscient. Tot i que el tema programari privatiu de
RouterOS jo no el controlo gens. La responsabilitat de cada router la té
cadascú, entenc jo.

Insisteixo en que no hi entenc i va per a tothom, però segueixo tenint
dubtes, que espero equivocar-me. A la web on es fa referència d'això,
parla de que fins a la versió 6.38.4:

_Update:_
_ After reading more in the report Mikrotik states up to RouterOS
version 6.38.4 was vulnerable for injecting unwanted software into a
PC._

I mirant a Torre Maresme i el d'Isern, un diu que té la versió 6.10 i
l'altre la 6.36.3.

A 10-03-2018 21:49, Ivan Bladé escrigué:

Links:
------
[1]
https://www.kaspersky.com/blog/web-sas-2018-apt-announcement-2/21514/