[MataroSensefils] Problemes de configuración al nou node del c/Castaños

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dim jul 24 07:37:44 CEST 2018

a Mataró SenseFils utilitzem antenes Mikrotik amb el protocol NV2 activat,
només et pots connectar amb antenes Mikrorik SXT

la teva antena està configurada com AP utilitzant el mateix SSID i el
mateix canal en focal al AP de MatCuba.
*si us plau, apaga aquesta antena!!!*

El dia 23 de juliol de 2018 a les 13:35, Ivan Bladé <iblade a goufone.com> ha
escrit:

> M'ho miro al vespre i dic quelcom.
>
> El dl., 23 jul. 2018, 12:50, Roberto Teijeiro <roberto.t.couto a gmail.com>
> va escriure:

[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*