[MataroSensefils] Problemes de configuración al nou node del c/Castaños

Roberto Teijeiro roberto.t.couto a gmail.com
dll jul 23 12:49:57 CEST 2018

Hola,
a veure si algú em pot donar un cop de mà. Estic intentant connectarme (sense
èxit) a la xarxa de Mataró sense fils.

   - Tinc una antena tp-link CPE510
   <https://www.tp-link.com/es/products/details/cat-37_CPE510.html> y he
   instal·lat el firmware OpenWrt LEDE
   <https://openwrt.org/toh/tp-link/tl-cpe510>.
   - He creat el node Calle Cataños 4, Mataro
   <https://guifi.net/es/node/109231>
   - He afegit un dispositiu MatCast4Rd1
   <https://guifi.net/es/guifi/device/100954>
   - He afegit un enllaç MatMtCst4Rd1CPE0
   <https://guifi.net/es/guifi/device/100954/view/links> apuntant al
   dispositiu MatCubaOmnitik <https://guifi.net/guifi/device/67433> del
   node Mataró Cuba <https://guifi.net/es/matcuba>
   - He instal·lat l'antena de forma provisional però amb visibilitat
   directa amb el supernode  Mataró Cuba <https://guifi.net/es/matcuba>

*Problemes:*

   - Configurant el dispositiu y firmware no trobo el model de la meva
   antena per tant he hagut de seleccionar un model similar y com a firmware
   seleccionar DD-WRT (no he trobat cap model amb firmware OpenWrt Lede 17).
   De totes formes la configuració OneClick
   <https://guifi.net/es/guifi/device/100954/view/unsolclic> no sembla
   estar desenvolupada per OpenWrt.
   - He intentat configurar l'antena a mà:
      - He connectat l'antena a la wifi *MatCuba*
      - He configurat l'interficie com a *client* amb *IP estàtica*
      10.140.55.199/27
      - He intentat fer un *ping* des de la meva antena a
      l'adreça 10.140.55.193 y no rebo cap resposta.

Algun consell?