[MataroSensefils] Informació per conectar-me a la xarxa

Zudaire Rovira, Inaki inaki.zudaire a hp.com
dij jul 12 12:08:37 CEST 2018

Bon dia,

M'agradaria connectar-me a la xarxa de guifi.net I he vist que vosaltres teniu un grup per Mataró (on vist jo). No tinc experiència ni massa coneixements, i voldria que m'ajudéssiu a definir què necessito per fer la connexió.

Al mapa he vist que estic a poca distància de la Torre Maresme (visc al carrer Pacheco 14), on sembla que hi hagi un punt d'enllaç.

Moltes gràcies per endavant.

Salutacions,

Iñaki Zudaire