[MataroSensefils] IoT Mataró Smartcity

dic gen 17 10:17:08 CET 2018

Hola Marcos,

Amb la gent de Can Fugarolas varem fer una compra d'equips LORA a
Kickstarter i tenim una llista de correus. Ara mateix la cosa està parada a
l'espera dels equips però penso que t'hi hauríes de subscriure per tal de
moure aquest tema. https://llistes.anem.be/listinfo/thingsnetwork_
canfugarolas.org
Per suposat que la xarxa de Comuns està a disposició de tothom que hi
vulgui afegir serveis. Molt bona inciativa!
Salut!
Jordi

El dia 17 de gener de 2018 a les 10:00, Marcos Bernabé via
llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> ha
escrit: