[MataroSensefils] IoT Mataró Smartcity

Marcos Bernabé berserma a yahoo.es
dim gen 16 13:17:04 CET 2018

Bona tarda,
He començat a instal·lar sensors per posar en marxa diferents projectes a casa i he pensat que podria ser interessant compartir les dades mitjançant un webservice. Exposo ràpidament la utilitat de compartir dades de sensors amb un exemple:- Hom vol implementar un sistema de reg automàtic per a un hort urbà i vol que el reg no s'activi quan plou. Per això necessita instal·lar un sensor de pluja, abans de fer la despesa pot mirar si algú a prop del seu hort ha instalat aquest sensor i consumir aquestes dades.
El motiu per què us explico això és que he trobat un video d'un guifi lab a Mataró en el que es parla de mataró smartcity:
http://media.guifi.net/media/2013-12-20-glab-mataro-smartcities
Us vull preguntar sobre l'estat d'aquest projecte. Potser ja està en marxa i puc consumir algunes d'aquestes dades en els meus projectes, o aportar noves dades dels meus sensors.
Moltes GràciesMarcos Bernabé