[MataroSensefils] Proxy caigut?

Enric enric a musaik.net
dij des 13 22:24:30 CET 2018

Salut,

aprofito aquest fil per recordar que els inicis de Mataró Sensefils era
compartir recursos en una xarxa pròpia entre iguals.

Per tant, si voleu muntar els vostres servidors i compartir recursos,
seria genial. Tenim les sopes de pedres, pàgines webs, servidors de
correu, nexcloud, fins i tot, missatgeria instantània, servidors DNS,
compartir TV, podem fer telefonia IP, ... i tot aixó sense sortir a
internet.

Però si a més, voleu sortir a internet, també podeu compartir entre
iguals, jo obro la meva porta a qui vull, i compartim els gastos entre
natros. O encara més fàcil, passo un cable a cal veÍ i compartim
recursos. Tot contribuint en la xarxa, evidentment, d'alguna manera o
altra, però fent que aquesta xarxa segueixi creixent.,

A 13-12-2018 21:00, Jordi Català i Vilanova escrigué:

> [...]
>
> Merci
>
> Obtén l'Outlook per a l'Android [1] _______________________________________________
> llista_matarosensefils.net [2] llista de correu
>
> Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24 EUR/any) al nº de compte 0182-3882-00-0201616289 (IBAN ES1301823882000201616289)

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24 EUR/any) al nº de
compte 0182-3882-00-0201616289 (IBAN ES1301823882000201616289)

Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

Links:
------
[1] https://aka.ms/ghei36
[2] http://llista_matarosensefils.net