[MataroSensefils] numero de compte per fer donació a Mataró SenseFils Guifi.net

Enric enric a musaik.net
dic des 5 16:48:11 CET 2018

Salut,

ostres, la llista té vida.
Merci Ivan per omplir-la.
A veure si l'omplim de bones notícies i converses, que la tenim ben
abandonada.

Per cert, sabeu que tenim Fibra de Propietat Col·lectiva que va de la
plaça Santa Anna fins a la Torre Maresme?
I ja té parada al proxy de Sant Francesc?

Olé! I Felicitats a tots plegats!!!

El 5/12/18 a les 16:45, ivan ha escrit: