[MataroSensefils] Assemblea Mataró sense fils Div 29 19:00

DataLab datalab.es a gmail.com
div set 29 13:24:19 CEST 2017

Ei!

Sobre el tema del micro-server hìper-convergent en podem parlar aquesta tarda
però també podem obrir un guifilab virtual en una room del matrix i anar fent.

Així ho hem fet amb els de la eXO.cat i ara tenen un clúster a Telvent (tres
nodes) i un altre a espai30 (quatre nodes)...

Un sol servidor un parell d'hores de feina crec que en hi ha prou.

Si voleu comentar-ho per el grup de Telegram...

Ens veiem aquesta tarda!

Ramon - DataLab

El 28/09/17 a les 16:28, Xevi Palacios ha escrit: