[MataroSensefils] Assemblea Mataró sense fils Div 29 19:00

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij set 28 16:28:42 CEST 2017

Bon tarda!

Jo també m'apunto!

De fet tinc una proposta que ja s'ha fet en alguna ocasió, però potser la gràcia seria documentar-la en tot el procés, rotllo la wiki del legido o els manuals del Ramon.

De fet, vull muntar-me un microserver, amb proxmox, amb RAID i politica de backups automatitzada, amb servidor OpenVPN, servidor FTP, i algun gestor d'arxius per treballar en remot i compartir tota la documentació d'oficina. Paral·lelament, muntar un server PLEX, i una maquina amb Asterisk... i potser alguna cosa més.

És una mica agoserat fer-ho tot en una sola màquina, però és per casa meva, la qual també és la meva oficina.

Si voleu podem muntar un seguit de guifilabs, prou seguits per muntar-ho tot i documentar-ho. No vull tenir la màquina a mitges 3 mesos, però si anem fent puc allargar tot el tema per fer-ho educatiu/formatiu.

També vull muntar una alix amb un pfsense.... jordi i rené em sembla que això us tocarà fer guifilab a vosaltres!

SAX!!!

Xevi P.