[MataroSensefils] aquesta tarda MatAlamos a estat caigut. ara ja funciona.

Ferriol ferriol a musaik.net
dim set 5 07:51:13 CEST 2017

Si jo ho vaig notar perquè no teníem connexió a casa però no et vaig
poder enviar un missatge perquè des del telèfon no em deixava, totes les
ips de telèfons estan en llistes de SPAM :) Total que quan per fi te
l'anava a enviar ja funcionava.

Gràcies Ivan !

A 2017-09-04 22:06, Ivan Bladé escrigué: