[MataroSensefils] S'ha liao parda...

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div oct 27 14:46:29 CEST 2017

Bones a tots,

a veure, faig un petit resum de tot el que ha passat, però crec que ja
està arreglat.

Jo soc el de la 10.139.1.129, informant des de la Garriga. Fa uns dies,
la ruta que anava des d'aquí fins a la sopa de l'Enric no funcionava (si
feia un traceroute no arribava, es perdia pel camí). Vaig escriure a
l'Enric preguntant si sabia alguna cosa, perquè feia pinta d'alguna ruta
que estava malament i semblava que a prop de Mataró. Avui, encara no se
perquè, ja torna a funcionar (algú deu haver arreglat alguna cosa,
suposo). He intentat enviar al matí un missatge a la llista i m'ha
retornat, pel tema dels DNS que ha comentat l'Enric... i aquí estem, amb
la llista operativa i la sopa funcionant... i final de la història.

Apa, ara anem a veure què passa al parlament, tant de bo sigui tan
fàcil... :-P

Merci per tot.

         Ermoi.