[MataroSensefils] Pàgines no accessibles

Eva i perarriera a hotmail.com
div maig 5 13:05:28 CEST 2017

hola,

us voldria demanar si algú em pot o vol ajudar-me,

sóc el node 31492, sempre he trucat i consultat amb l'Ivan qualsevol cosa, que m'ha anat donant un cop de mà

sincerament sempre he comentat que no hi entenc i que la informàtica no m'atrau massa, evidentment en faig un ús diari però del tot usuari i per ús del tot quotidià, no m'hi entretinc, per tant el meu coneixement amb tota la denominació específica és força nul,

tinc un MAC, perquè un molt bon amic me'l va aconsellar, i estic a Guifi.net perquè m'agrada tot el que se surt de la norma,

però tinc un parell de problemes que no tinc manera de resoldre, primer i ja fa molt de temps se'm va capar l'ús de les actualitzacions de l'ordinador, enguany se m'ha capat d'un dia per l'altre l'ús de la pàgina de Sopa de Pedres, l'Enric em va ajudar molt, però hi ha coses a les que jo sola ja no arribo i no hi hem trobat solució o jo no no m'hi he pogut posar,

ara, des de fa una setmana és la plana de la banca Triodos que se m'ha capat, no hi tinc accés des de casa,

si us plau, si algú em vol ajudar us ho agrairé i si Ivan poguessis dir-me algun dia i passar per casa per intentar resoldre-ho també t'ho agrairé,

entenc que potser amb totes les actualitzacions i modificacions que aneu fent pel bon ús de la xarxa, s'ha modificat algun paràmetre que em bloqueja a aquests llocs,

si us plau que ningú s'ofengui perquè no és la meva intenció de cap manera,

moltes gràcies i molt bon capd7

Salut

EVA