[MataroSensefils] Gràcies

Dirk Volkmar dirkvolkmar a yahoo.com
dij jun 22 19:35:05 CEST 2017

Hola Estimats matarosensefileros
no se com ni perque però avui he reintentat de conectar-me i halelulja ja torno a estar con.nectat a la xarxa de mataro sensefils

sap greu que no he pogut llegir i contestar-vos els missatges que he anat enviat per intentar ajudar-me.,..
d'altra banda us volia oferir la meva ajuda per qualsevol cosa que s'hagi de fer aqui a la torre...anar a comprovar coses o fer alguns canvis... no soc crack de informatica però el que se m'explica en general m'en puc sortir

res bravo per la vostra feina, gràcies i perdoneu si he causat alguna molèstia
Salut
Dirk