[MataroSensefils] problemes connexió matsantbru4

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim jun 13 11:06:10 CEST 2017

Hola, bon dia.

sóc en jordi, el MATSANTBRU4.

Porto 2 dies que no es connecta al guifi ni a la porta federada.

Hi ha algun problema? L'explorador em diu que no s'ha localitzat el servidor intermediari.

Crec que la meva antena està ben configurada. La he desconnectat, per si estava bloquejada,..., però segueix sense haver-hi connexió. Entro a la configuració de l'antena, i sembla que tot estigui ok.

Ja em direu alguna cosa.

Deixo l'antena connectada.

Moltes gràcies