[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

dll jun 5 01:53:59 CEST 2017

Hola Dirk,

He reiniciat el proxy. A veure si ara et demana usuari i clau de nou.

Salut!

Jordi

El dia 4 de juny de 2017 a les 20:16, Ivan Bladé <iblade a goufone.com> ha
escrit: