[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Dirk Volkmar dirkvolkmar a yahoo.com
diu jun 4 19:28:12 CEST 2017

hola i gràcies per els vostres missatgessento no poder contestar abans però sols em puc conectar aqui a can fugarolas

del que deieu sembla que el problema no és de guifinet...deu ser alguna cosa del meu PC
el tema és que no em demana la contrasenya per conectarme a la xarxa

normalment a cada inici de sessió em demana nom d'usuari (dirk.volkmar) i contrasenya  i a vegades tb m'ho demana al mig d'una sessió ...ara fa uns dies doncs no m'ha demanat contrasenya i diu "proxy server refuses connection"

provaré de conectar el pc directe al cable que entra per el cuarto de bany aviam si canvia alguna cosa ...
tb aquesta setmana miro de conectar-me amb un altre portatil

us aniré dient que tal

Gràcies i salut
dirk