[MataroSensefils] Tall a la porta federada d'Internet

dij gen 19 17:14:14 CET 2017

Hola,

Ja està instal·lat el tallafoc. M'aniria bé si algú pot verificar també que
l'accés a la porta d'Internet ( 10.139.66.98 ) funciona correctament.

Gràcies!

Jordi

El dia 19 de gener de 2017 a les 16:42, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: