[MataroSensefils] Ens podem organitzar a Mataró per la Fibra a l'Havana?

Enric enric a musaik.net
dij gen 19 10:49:46 CET 2017

Salut,

m'agradaria intentar organitzar alguna manera per tenir Fibra a l'Havana.

Ser que ara els principis els preus són alts, però entenc que si ens
organitzem uns quants de la mateixa zona, la cosa no ha de sortir tant cara.

Jo estic al barri de l'Havana, i hi ha Torre Maresme i Can Fugarolas que
també i estaria interessat.

Podem intentar organitzar-nos aquesta zona a veure si entre uns quants
ens surt millor de preu perquè ens arribi.

Conec un altre de la plaça Fivaller que també estaria interessat.

Paral·lelament, entenc que hem de parlar amb els operadors, a veure què
necessiten i quins preus ofereixen.

Us imagineu connectar-vos a la Sopa per Fibra? ;-)

Si en toquen a una, ens toquen a tots.
*Can Sanpere* en Perill. El 13 de Gener volen desallotjar-lo.
Segueix Can Sanpere <http://cansanpere.org>