[MataroSensefils] RB600 de MatIsern DOWN

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dim gen 10 09:47:59 CET 2017

ahir vam canviar cablejat, estava en molt mal estat.

la RB600 està funcionant amb el POE al ether1 i les dades al ether3. de
moment aguanta.

dijous passat vam munta una RB2011 i el proper divendres anirem a
substituir 4 antenes.
 - la omni de 2,4GHz per una Omnitik 5GHz N (la de 2,4GHz no té usuaris des
de fa mesos)
 - enllaç Cuba de de una antena A a un enllaç N
 - enlaç Alamos de una antena A a un enllaç N (l'actual no funciona)
 - enllaç Escorxador de una antena A a un enllaç N (l'actual no funciona)

PD:
moltes gracies a la Cristina i en Martí. per aconseguir-nos les clau i
donar-nos accés al SuperNode

El dia 7 de gener de 2017 a les 0:36, Ivan Bladé <iblade a goufone.com> ha
escrit:

> amb en Marti Comes dijous a la tarda vam estar arreglant la instal·lació
> d'isern em quedat per aquesta setmana, canviar tot el cablejat els cables
> actuals estan esquerdats i entra aigua.
>
> @Jordi
> ¿com quedem per vindre a  buscar la RB600?
> potser, no cal substituir, però la dure configurada per si ho podem fer
> amb una sola intervenció més.
>
> El dia 6 de gener de 2017 a les 19:11, Jose Legido <jose a legido.com> ha
> escrit:

-
[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*