[MataroSensefils] Entrades DNS dins de guifi

Enric enric a musaik.net
dij feb 23 09:31:24 CET 2017

Salut,

moltes gràcies Aureli.
M'espero a veure si algú diu alguna alrta cosa, però ja he après que es
diu Split DNS.
El que no entenc és el que dius de la configuració del client.
Tot i això, crec que a la llarga, el que cal és tenir dos dominis diferents.
M'espero una mica.

El 23/02/17 a les 07:24, Aureli ha escrit: