[MataroSensefils] Sopa de Pedres

Enric enric a musaik.net
dim feb 7 23:07:54 CET 2017

Salut Eva,

no ser si el problema el tens al baixar-te pelis o només ho tens amb els
enllaços que hi ha a l'esquerra que diu: Més continguts.
En els enllaços de Més continguts, veig que em falla, en canvi em puc
baixar pelis des d'un altre lloc de guifi.
Per tant,
en principi has de poder baixar pelis.
Més continguts està fallant i veig que no és trivial.

A 07-02-2017 18:33, Eva i escrigué: