[MataroSensefils] Fibra a l'Havana

div feb 3 10:58:45 CET 2017

No he rebut el primer mail de l'Enric i sí el de la Mercè.

Mercè,

Efectivament si amb la connexió via antena ja tens prou amplada de banda a
Internet doncs potser no et caldria. La fibra ens serveix, a banda de per
tenir un accés a Internet més ràpid de més qualitat i estabilitat, per
poder disposar d'altres serveis com la telefonia, la televisió i cada cop
més serveis com els que aniran derivant de l'Internet de les coses.

A banda, que disposar d'una infraestructura de telecomunicacions puntera
com és la fibra òptica creada a partir de la pròpia ciutadania amb el
suport d'empreses amb sensibilitat social és ser super potent. Penseu també
d'on venim, tenim fibra oberta a Mataró en part pq es va aconseguir que la
fibra en desús de la Caixa Laietana ens fos cedida. Estem col·lectivitzant
aquest recurs i posant-lo al servei de la ciutadana, entitats i empreses de
Mataró.

Va!, que això no us ho heu de perdre!
Salut, amor i xarxa!

Jordi

El dia 3 de febrer de 2017 a les 9:46, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com>
ha escrit: