[MataroSensefils] Antena-router

Aureli agomez a pinedasensefils.cat
dic des 6 11:51:52 CET 2017

Hola Ermoi,

     Gracies per el recordatori, avui dia si et despistes els mateixos
telèfons fans unes fotos de gran qualitat. Que tothora son un malson quan
els vols compartir doncs ho consumeixen tot (descarrega lenta, espai al
mateixos dispositius), doncs son molt "grans". Sempre es bona hora per
aprendre quelcom que ens ajudi a utilitzar millor les eines, especialment
les que evolucionen tant ràpid!!!

Un abraçada!!!

> [...]
>
> Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request@
> matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

6th guifi.net anniversary and celebration of the 9.000 first operational
nodes, has gone!!!
In the spirit of an open WiFi network service, the 6th anniversary of
guifi.net happen in the town of Pineda de Mar (Barcelona -SPAIN). There are
all invited.
Ref.:
http://guifi.net/node/29510
http://guifi.net/SAX2010M