[MataroSensefils] proxy

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dll ago 21 07:32:02 CEST 2017

bon dia Nicolas.

ahir va aver un problema amb el servidor LDAP
<https://ca.wikipedia.org/wiki/LDAP>de guifi.net. ara hauria d'estar
operatiu.

recorda que el servei de PROXY es quelcom que està mantingut des del
voluntariat. en cas que necessitis una connexió més estable i sense
limitació de ports. pots contractar un servei dedicat en algun dels
proveïdor d'intenet que treballem sobre la xarxa de guifi.net com es Goufone
<http://goufone.com/>.

les nostres tarifes de RadioEnllaç <http://goufone.com/internet-guifi-net>son
de 20,00€/mes més iva per 8M simètrics. adjunto flyers amb les nostres
tarifes d'internet i telefonia mòbil.

disculpeu l'spa m

---------- Missatge reenviat ----------
De: Miquel Martos <>
Data: 20 d’agost de 2017 a les 18:55
Assumpte: Re: [guifi-users] Ldap no amb funciona
Per a: guifi-users a llistes.guifi.net

Bones,
S'esta regenerant la base de dades d'usuaris, havia quedat corrupta,
trigarà uns minuts mes poder mes d'una hora.

Miquel Martos

El dia 20 d’agost de 2017 a les 18:51, knoppix as <> ha escrit:
Hola sembla que passa alguna cosa que tots els proxys de terres Gironines
no va el Ldap?
almenys a mi
algú te la solució

SAX!

El dia 21 d’agost de 2017 a les 3:36, nicolas lacroix via
llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> ha
escrit:

> Bon dia, des de MatCincSeniesGloria (nodo 43269) no em puc connectar al
> proxy (porta escorxador) He comprovat ping ok amb Llav Can Sanç....
>  Hi ha alguna explicació? Gràcies per ajudar-me.
>
> Nicolas LACROIX
>

> Veïnat de Mata, 25
> carretera de Llavaneres, km 2,6
> 08304 MATARÓ
> 666 16 35 20 · 93 790 17 66nlacroix17 a yahoo.es

> 0182-3882-00-0201616289 (IBAN ES1301823882000201616289)

-
[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*