[MataroSensefils] problemes amb la Sopa de Pedres???

Enric enric at musaik.net
Mon Sep 26 21:56:09 CEST 2016

Salut a tothom,

Qui truca a l'Ivan?????
Ja fa prou coses!!
El de la sopa i el mldoney sóc jo. Envieu-me un correu a mi!!

El tema ja està resolt. De fet, l'he resolt un cop l'Ivan ha enviat el
correu a la llista, que és el mètode.

Només fallava el mldonkey. Que s'està utilitzant molt. I això és bo.
Però si fallava és perquè algú ha fet baixar alguna cosa de l'estil:
"Thurston Harris - Little Bitty Pretty One Complete Early Recordings"
i això ha començat a generar enllaços, i n'ha creat més de 10.000 dins
d'un directori i el mldonkey s'ha parat.

A 26-09-2016 21:15, ivan escrigué: