[MataroSensefils] filtre per MAC als AP

Enric enric at musaik.net
Tue Sep 6 10:38:03 CEST 2016

Salut,

hem de resoldre el problema que comentes Ivan.
Si porta problemes cal mirar-s'ho.
Però filtrar per MAC no hi estic d'acord.
M'hi vaig trobar un cop que vaig voler connectar el meu germà quan vivia
a Tortosa i va portar tants problemes abans no ho vam saber que va
desistir. Fins que al final vam saber-ho i vam titllar-la de xarxa no
oberta ...
Potser anem equivocats, però faria els possibles per evitar-ho.

El 06/09/16 a les 10:29, ivan ha escrit: